Gamla hederliga recept

Mitt senaste inköp var tre gamla kokböcker på auktion. För några år sedan hade jag svårt att bjuda på auktioner. Jag vågade inte!? Nu tycker jag inte det är något konstigt alls. Upp med en hand och hojta till. Nu kan det bli något bud här och där men det är inta ofta jag vinner, jag vill ju göra billiga fynd. På den här auktionen bjöd jag även på en gammal skolplansch som var en fin illustration av månaden februari. Den vann jag tyvärr inte. Jag blev överbjuden av Håkan Juholt (ja, den Håkan Juholt). Tydligen passar han på att gå på auktion i Jämtland nu när han har lite mer fritid. Och tydligen har han en alldeles förträffligt bra smak.... (men lite mer pengar än mig)







Kommentarer
Postat av: Malin Lilian

Fin fint ju ! Såg ut som riktigt mysiga husmorstips böcker. Hur man gör saker och ting från grunden. Och inte med halvfabrikat.



Dumma Håkan då ! :P

2012-03-14 @ 11:11:55
URL: http://malinlilian.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0