Paket med vackra snören

Jag har en förkärlek för att slå in paket. I min familj ger vi inte varandra så mycket julklappar. Lillebror får fortfarande julklappar eftersom han fortfarande är barn, men annars blir det inte några klappar för oss. Det är otroligt skönt att slippa julhandeln. Men vad tråkigt det är att inte slå in några paket. I år har jag två födelsedagar att fira rätt nära inpå julafton så jag har i alla fall fått slå in två. Tänkte dela med mig av en liten bild.


Använt mig av wellpapp, som jag tycker är vackert (fast det är så enkelt), bakplåtspapper, och sidor ur en gammal konstbok som redan var trasig. Runt knöt jag vackra band och snören. Vad tycks?!

















Imorgon är det julafton! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Fiiiint! Jag gillar att du har en blogg! Vet du vad jag just gjorde? Jo, det är sant. Jag välte mina kärleksfullt rullade och stekta sojaköttbullar uppochner i ugnen.. God jävla jul.... fyfaaan! :( Jaja, dom blev lite mosiga, men jag tittade åt sidan och slängde ner dom i karotten igen. Imorgon blir det sojaköttbulle-mos till middag. Puss

2011-12-23 @ 21:00:56
URL: http://saraochsakerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0